Utvecklingssamtal på förskolan

Det tidigarelagda utvecklingssamtalet senarelades pga sjukdom, men imorse blev det så äntligen dags!
 
Sammanfattningsvis är Jacklin en stor 3-åring som har stort ordförråd, har mycket god ordförståelse och är en snäll tjej med skinn på näsan. Det där med skinn på näsan kan väl räknas som "en bestämd liten dam" fast med andra ord. Precis vad vi väntade oss att höra alltså! Japp, vi. Både pappan och jag och Julian gick på mötet. Guldstjärna för engagerade föräldrar! 
 
Jacklin har också kommit in i gruppen mer, tar plats. Hon är saknad när hon är borta, dvs hemma.
 
Fröken hade haft en intervju med Jacklin och så här gick det:
 
Vad heter du? - Jacklin Elisabet
 
Beskriv din familj - Pappa, Julis, mamma och jag
 
Hur tycker du att en bra kompis ska vara? - Ingenting
 
Vad händer med maten som blir över efter att vi ätit? - Vet inte
 
Vad gör dig riktigt glad? - När mamma kommer
 
Det sista svaret gjorde att min reaktion inte lät vänta på sig, det svämmade över direkt. Min fina goa älsklingstjej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0