Vad var det som hände?

Jacklin blev sjuk. Pappan insjuknade samma kväll. Julian var också sjuk och hade förmodligen varit i ett par dagar redan. Båda förskolefröknarna som tog hand om Jacklin och hennes kräks blev också sjuka. Själv klarade jag mig den här gången också. Pepparpeppar.
 
För inte inte gå in på hur rent ut sagt jävligt det varit, så kan jag säga att jag önskar det fanns vaccin mot vinterkräksjuka. Jag har nästan lust att låta hela familjen sitta i karantän tills det blir vår så vi slipper drabbas av den här vidriga sjukdomen igen.
 
Nu fokuserar vi på att det är jul snart. Idag åker vi in till stan och julhandlar. Håll tummarna för att barna håller sig i skinnet och att mammans tålamod inte sinar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0