Dagen startar tidigt

Det är tur att jag är så förståndig att jag går och lägger mig runt 20-tiden nästan varje kväll, för dagarna startar väldigt tidigt här hemma nu för tiden. Som i morse till exempel. Kl 04 vaknade Julian och ville äta. Han fick mat och somnade om en halvtimme senare. Hann precis maka mig från honom för att somna om själv när jag hörde tassandet av 2-åringsfötter. Jacklin var vaken och ville att jag skulle läsa saga. Men snark! Ja, det var bara att kliva upp det och se glad ut.

Nu är klockan strax 09 och Julian börjar vakna till liv i vagnen. Vi har lämnat Jacklin på förskolan och sedan tog vi en promenad så han fick sova lite. Man hinner ju med mycket när man kliver upp så tidigt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0