Nattning

Ikväll fick jag natta barnen själv igen.

Pappan är iväg på möte och utbildning med det nya jobbet som han ska börja med efter semestern. Hittills hade jag bara provat att natta båda barnen i vår stora säng, med mig i mitten och jag har då själv passat på att göra kväller tillsammans med dem. Ikväll ville jag prova något annat. 
Jag satte Julian i bärselen när han fått mat och var trött så att han såg i kors. Han somnade rätt kvickt och då gick jag med Jacklin till hennes rum för att natta henne. Dock väsnas och snarkar Julian så mycket när han sitter i selen och speciellt nu när han är lite förkyld, så Jacklin kunde inte somna. 
Inte ville hon att vi skulle gå ut heller så att hon skulle få prova att somna själv, då darrade underläppen på henne. Så jag var djärv och lade ifrån mig Julian i hans säng och smög tillbaka till en mammasjuk liten gotjej som genast slog armarna om mig och pussade mig. Hon somnade så, mitt i en kram, panna mot panna med mig.

Barnen sover alltså i sina egna sängar och jag sitter framför datorn en stund. Pust! Jag är helt slut, men jag ger mig själv MVG för det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0