Farsdag

Idag firades pappans tredje farsdag. Den första farsdagen hade jag pysslat ihop en skattkarta med ett krypterat meddelande och utplacerade skatter med klatschiga motiveringar. Ett pyssel som krävde sin lilla tid alltså. Anledningen till skattkartan var att jag och Jacklin var bortresta just den dagen och pappan skulle få fira sin allra första farsdag helt ensam. Vilken tur att hela idén och presenterna uppskattades såpass att vår frånvaro förläts. 
Året därpå vet jag faktiskt inte hur det blev. Jag kan tänka mig att dagen glömdes bort i alla gravidhormonvallningar och nyligen-inskolad-på-dagis-förkylningar. 
 
Årets farsdag blev något utöver det vanliga, Jacklin gjorde nämligen sitt eget Grattiskort med både hjärta på framsidan och GRATTIS skrivet inuti. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Millan - två små och mamma mu

Men gud så duktig hon är! :)

2012-11-14 @ 11:37:04
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0