Julians första klippning

Julian har haft en lång, lång tofs mitt uppe på huvudet och det har lockat sig över öronen. Det tjocka krullet i nacken ska vi inte ens tala om. Jag älskar långt och lockigt hår på barn, kille som tjej, men hår som aldrig blivit klippt är lite fjösigt allra längst ut på toppen. Stilen blir lätt trollunge.
Julian fyller 1 år på torsdag, stora grabben, och jag tyckte det kunde vara dags att klippa av det längsta och fjösigaste. Och guuuuud sig förbarme vad stilig han blev! Mycket tack vare att han satt stilla hela tiden och lekte med min nyckelknippa. Han brydde sig inte ens när de små ljusa hårstråna föll ner i hans ansikte. Han är så obekymrad vår lilla kille.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0