Jag visste att det skulle bli en bra dag idag!

Jag vaknade med ett leende i morse, det händer inte så ofta. Sovit jättebra inatt trots att jag varit upp ett antal gånger för att ge ersättning och söva om Julian.
 
Fredag idag, dvs båda barnen hemma med mig. Vi har hittills haft en toppendag med mycket mys, barnen har ätit som hästar och vi har alldeles nyss intagit mellis efter ett besök i lekparken. Julian somnade till och med i vagnen, vilken bonus! Själv med båda barnen i en lekpark kunde ju annars vara en svårlöst ekvation. Hur gungar och klättrar man med ett barn och vaggar vagnen med det andra barnet i?
 
   
 
Och för bara några minuter sedan smällde Julian till med världens överraskning! Han gick hela 5 steg själv! 
 
Tidigare har han tagit högst två steg i fallande position mot pappan. Nu hade han dingelleksaken från skötbordet i ena handen och "lurades" därmed att han hade stöd och så började han gå bara sådär. Snacka om chockad jag blev! 
 
Det här kommer bli en spännande helg, för nu kommer det nog att lossna mer och mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0